Administrativní pracovník/ce dohledového centra – Brno Bystrc (pro OZP, OZZ)
Informace
Umíte pracovat s Excelem a Wordem? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o, a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši divizi ostrahy majetku a osob hledáme nového/vou kolegu/gyni na pozici Administrativní pracovníka/ce dohledového centra.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až pátek zkrácený úvazek od 7:00 do 13:00 hod.
Kde budete pracovat? Jakuba Obrovského 1389/1b, Brno
Pro koho je místo vhodné? Pro osoby se zdravotním postižením
Jaká bude Vaše náplň práce?
Emailová a telefonická komunikace
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Skenování dokladů, administrativní práce
Co od vás očekáváme
Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka, Wordu a Excelu
Znalost práce s PC a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
Co vám nabízíme
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce dohledového centra – Brno Bystrc (pro OZP, OZZ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce dohledového centra – Brno Bystrc (pro OZP, OZZ)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OLMAN SERVICE s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa