Administrativní pracovník/ce do účetní kanceláře
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Dohoda o provedení práceDohoda o pracovní činnosti
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická poštaNabízená mzda: 120 Kč/hod.
Vhodné i pro OZZ. Pracovní úvazek částečný. Pracovní doba od 9 hodin do 12 hodin (případně dle domluvy). Požadujeme znalost práce na PC, základy práce s Microsoft excel a Microsoft word, práci s internetem, ovládání mailu, spolehlivost a ochotu učit se nové věci. Možnost vyššího výdělku po zaučení. Kontakt na tel. od 9.00 do 15.00 hod.
Mapa umístění pracoviště:
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce do účetní kanceláře: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce do účetní kanceláře?
Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 120 Kč/hod..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Firemní účetnictví s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce do účetní kanceláře ve městě Hodonín?
Pošlete svůj životopis firmě Firemní účetnictví s.r.o. ještě dnes.