Administrativní Pracovník/-Ce Do Technického Oddělení Pro Správu Nemovitostí

Praha


O nás

Pro našeho klienta bytové družstvo se sídlem na Praze 4, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník/ce do technického oddělení pro správu nemovitostí.

Náplň práce:

  • Komplexní vedení a koordinace administrativy a činností v technickém oddělení, které zajišťuje evidenci revizí, oprav, havárií, technického řešení apod.
  • Zajištění realizace úkonů a služeb jednotlivých dodavatelů
  • Komunikace osobně, e-mailem po telefonu s klienty, nájemníky i dodavateli z řad poskytovatelů služeb, energií, revizních techniků apod.
  • Technické a administrativní poradenství pro SVJ, klienty i nájemníky
  • Spolupráce na předávacích protokolech a občasná účast při předání bytových i nebytových prostor nájemníkům i zpět

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně úplné střední vzdělání
  • Praxe na administrativní pozici v technickém oboru je výhodou 
  • Základní orientaci ve fakturaci, cenových kalkulacích, vyúčtování spotřeb energií apod.
  • Znalost práce na PC v MS Excel, Word, Outlook
  • Zkušenost s osobní, telefonickou i e-mailovou komunikací
  • Schopnost učit se a vzdělávat se v technické, administrativní i legislativní části náplně práce,
  • Logické uvažování a schopnost prioritizace úkolů
  • Asertivita pro komunikaci s nájemníky, SVJ a smysl pro koordinaci dodavatelů
  • Pečlivost a schopnost dotahovat práci do konce
  • Samostatnost, zodpovědnost a komunikativnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Malý kolektiv, stabilní společnosti (10 zaměstnanců)
  • Mzdové ohodnocení dle zkušeností
  • 13.plat
  • Příspěvek na dopravu v podobě proplacené Lítačky
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Mobilní telefon
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 25 dnů dovolené + 5 sick days
  • Průběžné odborné vzdělávání a školení
  • Možnost nástupu ihned
  • Místo výkonu práce Praha 4


Benefity


  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu


Detaily o pracovním místě:
Firma: JISTU recruitment s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní Pracovník/-Ce Do Technického Oddělení Pro Správu Nemovitostí
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 17. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Group Head
Praha - Publicis Groupe CZ
Administrativně obchodní referent
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Supervisor provozu cestovní agentury
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Servisní technik kávovarů.
Praha - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Projektant
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Veeva Technical Consultant
Praha - NNIT Czech Republic
Zkušený/á specialist(k)a pro oblast AFC, Compliance
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní Pracovník/-Ce Do Technického Oddělení Pro Správu Nemovitostí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník/-Ce Do Technického Oddělení Pro Správu Nemovitostí?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy JISTU recruitment s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní Pracovník/-Ce Do Technického Oddělení Pro Správu Nemovitostí ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě JISTU recruitment s.r.o. ještě dnes.
0.1371