Administrativní Pracovník/ce
Administrativně i prakticky zabezpečit veškeré činnosti a potřeby vedení kanceláře (příprava a zasílání podkladů k jednání, archivace dokumentů, skenování a kopírování)
**Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti**
- praxe v administrativě výhodou
- znalost práce na PC
- čistý trestní rejstřík
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a odolnost vůči stresu
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní dobu dohodou
- Částečný home office
- Benefity
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník/ce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník/ce?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TEDRO s.r.o..