Administrativní pracovník/ce

Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli?
Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a chcete pracovat v úspěšné firmě, tato pozice je pro vás ideální!
Neváhejte se nám ozvat zasláním životopisu.
Náplň práce:
* vyřizování objednávek, tvorba dodacích listů
* vystavování faktur
* zajištění nákupu zboží od dodavatelů
* komunikace se zákazníky/dodavateli – i ze zahraničí
* řešení reklamací
* administrativní podpora napříč oddělením
Požadujeme:
* vzdělání – SŠ
* praxe na dané pozici výhodou
* znalost AJ – komunikativní
* komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* odpovídající platové ohodnocení
* prémie
* 5 týdnů dovolené
* kurz anglického jazyka ve firmě
* příspěvek na stravování
* lokalita: Brno
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník, Office manager
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..