Administrativní pracovník backoffice - asistent/asistentka

Černilov


O nás

Jsme česká firma, která se zabývá montážemi průmyslových regálů. Na trhu samostatně působíme od roku 2007. Naše společnost vznikla jako další krok v procesu zhodnocování letitých zkušeností v oboru. Realizujeme zakázky nejen v Čechách, ale i v řadě zemí Evropské unie. Naším hlavním účelem je dodat kvalitně, kompletně a řádně odvedenou práci, vždy v dohodnutých termínech a rozsahu. Jsme hrdí na to, že dlouhá léta plníme naše motto „Regmont – můžete se spolehnout“.

Náplň práce:

  • Zajištění - zabezpečení chodu zakázek - nutný AJ
  • vedení personální agendy – certifikace, expirace dokladů aj.
  • asistence vedení společnosti – záznamy z porad, vedení statistik
  • vedení výkazů a evidence dokladů pro účetnictví v programu Pohoda
  • vyúčtování cestovních náhrad zaměstnanců
  • fakturace
  • technická podpora – zavážení služebních aut do servisu, do pneuservisu atd.
  • zajištění odjezdů montážních týmů

Co od Vás očekáváme:

  • ochotu učit se novým věcem
  • řidičský průkaz skupiny B
  • anglický jazyk - podpora zahraničních montáží
  • zodpovědnost
  • komunikativnost
  • znalost běžných kancelářských programů a zařízení – word, excel, síťový tisk, práce se složkama a síťovýma diskama, scanování
  • orientace v účetním programu Pohoda
  • flexibilitu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilní práci ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • rostoucí mzdové ohodnocení s variabilním odměňování zaměřené na produkci (za to že je hotovo a dokončeno – odevzdáno)
  • benefity – kafaterie, pitný režim, stravenky, varibilní odměna až +10k měsíčně,  vstup do fitness centra


Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště


Detaily o pracovním místě:
Firma: Regmont EU s.r.o.
Lokalita: Černilov
Pracovní pozice: Administrativní pracovník backoffice - asistent/asistentka
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 27.000 – 37.000 Kč
Nabídka přidána: 28. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Backend developer
Hradec Králové - Asseco Solutions, a. s.
Skladník/ce
Hradec Králové - 160 Kč - 185 Kč
Obchodní konzultant v oblasti zemědělství
Hradec Králové - 40 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Strážný
Hradec Králové - 16 000 Kč - 24 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník backoffice - asistent/asistentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník backoffice - asistent/asistentka?

Práce je nabízena v lokalitě Černilov.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 27.000 – 37.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Regmont EU s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník backoffice - asistent/asistentka ve městě Černilov? Pošlete svůj životopis firmě Regmont EU s.r.o. ještě dnes.
0.1652