Administrativní pracovník/Back Office
Informace
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
*Zpracování objednávek, zadávání dat do systému.
*Administrace, předávání informací, příprava dokumentů, vytváření reportů.
*Komunikace s kolegy a se zaměstnanci skladu.
*Komunikace se zákazníky, dodavateli, dopravci.
*Příprava podpůrných dokumentů pro skladové operace.
*Práce s PC MS Office (Excel, Word, Outlook a další základní aplikace MS Office).
*Práce s e-shopem.
Co od vás očekáváme
*Aktivní a loajální přístup.
*Samostatnost a zodpovědnost v přidělených oblastech.
*Časovou flexibilitu v období prosince 2024.
*Dobré komunikační schopnosti.
Co vám nabízíme
*Práce v hezkém prostředí a příjemném kolektivu.
*Brigádu s perspektivou dlouhodobé práce či brigády do budoucna.
*Flexibilní pracovní dobu.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/Back Office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/Back Office?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 160 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OCEAN48 s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.