Administrativní Pracovník/asistent(Ka) ředitele
Informace
Tato pozice je na ¾ úvazek. Pracovní doba 8:00-14:30hod.
Jedná se o administrativní činnost, jednoduchou fakturaci, komunikaci s úřady, pojišťovnami, vedení agendy BOZP, smluvních dokumentů, cestovních příkazů, spolupráci s obchodním a účetním odd.
Co od vás očekáváme
Požadujeme perfektní komunikativní dovednosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, bezúhonnost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem a příjemné vystupování. Praxe a znalost programu Flores výhodou.
Co vám nabízíme
Nabízíme práci na HPP v malé rodinné firmě v příjemném kolektivu a prostředí, firemní benefity (příspěvek na stravné, výhodné telefonní tarify), odpovídající finanční ohodnocení. Možnost seberealizace a školení.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník/asistent(Ka) ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník/asistent(Ka) ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Teplice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TRON, spol. s r.o..