Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc
operativní podpora v provozní oblasti vedení evidence provozních agend komunikace s dodavateli (např. služeb IT, servis vozidel, vyřizování pojistných událostí)
tisk a kompletace dokumentací
Nabídka: stabilní čes. spol. s téměř 20 letou působností
týden dovolené navíc
stravenky
pružnou pracovní dobu
přátelský a příjemný kolektiv otevřených lidí, kteří ti dají podporu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledáme kandidáta/ku s nástup ihned pro operativní úkoly naší kanceláře.
Jedná se o částečný úvazek - 2 dny v týdnu.
minimálně SŠ předchozí pracovní zkušenost není podmínkou (vhodné i pro absolventy)
praxe s operativnou kanceláře ocením
uživatelská znalost Microsoft Office
časová flexibilita, výborné komunikační dovednosti a příjemné a slušné vystupování
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 7. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.