Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc

Hledáme kandidáta/ku s nástup ihned pro operativní úkoly naší kanceláře.
Jedná se o částečný úvazek - 2 dny v týdnu.
POPIS POZICE:- operativní podpora v provozní oblasti vedení evidence provozních agend komunikace s dodavateli (např. služeb IT, servis vozidel, vyřizování pojistných událostí)
- tisk a kompletace dokumentací
PROFIL KANDIDÁTA:
- minimálně SŠ předchozí pracovní zkušenost není podmínkou (vhodné i pro absolventy)
- praxe s operativnou kanceláře ocením
- uživatelská znalost Microsoft Office
- časová flexibilita, výborné komunikační dovednosti a příjemné a slušné vystupování
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
NABÍZÍME:
- stabilní čes. spol. s téměř 20 letou působností
- týden dovolené navíc
- stravenky
- pružnou pracovní dobu
- přátelský a příjemný kolektiv otevřených lidí, kteří ti dají podporu
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc ve městě Olomouc?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa