Administrativní pracovnice
Informace
NÁSTUP IHNED!
Možnost plného i zkráceného úvazku
- administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek, práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty, komunikace se zákazníky, plánování a domlouvání práce pro techniky
- bližší informace pří výběrovém řízení
Na pohovor se lze dostavit jak do Třince tak do Ostravy.
Co od vás očekáváme
- středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru)
- praxe výhodou
- pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Word)
- výborné organizační dovednosti se schopností zvládat více úkolů současně, 100% preciznost, zodpovědnost, samostatnost, komunikační dovednosti, časová flexibilita, schopnost určit si priority a pracovat v napjatých termínech
- psaní hmatovou metodou výhodou
Co vám nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení
- perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- samostatnou a zodpovědnou práci
- příjemné pracovní prostředí
- postupný mzdový růst
- firemní benefity (Multisport karta, penzijní spoření, životní připojištění)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Třinec.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 12 000 - 27 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Stavby COMPLET s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Třinec - Administrativa