Administrativní pracovnice / pracovník
O nás
Společnost PERAGRO Trading s.r.o. se zabývá prodejem a servisem špičkové zemědělské techniky. V rámci této činnostiu působíme na celém území ČR. Středisko Prostějov zajišťuje naši činnost na celém území Moravy. V současné době se náš tým skládá z 20 lidí.
Náplň práce:
Jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje:
- příprava podladů pro obchodní tým
- pokladní evidenci v Kč i EUR
- zajištění chodu kanceláře
- evidenci pravidelných revizí a zdravotních prohlídek
- evidenci BOZP, PO referentské zkoušky
- evidenci pojistných událostí
- administrace servisních zakázek
- vymáhání pohledávek
.
Co od Vás očekáváme:
- komunikativní přístup
- samostatnost a flexibilitu
- znalost programů Word a Excel
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou historií
- 25 dní dovolené
- příjemné pracovní prostředí
- příspěvek na stravné
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- firemní akce
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PERAGRO Trading s.r.o. Lokalita: Prostějov Pracovní pozice: Administrativní pracovnice / pracovník Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 7. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice / pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice / pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Prostějov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PERAGRO Trading s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice / pracovník ve městě Prostějov?
Pošlete svůj životopis firmě PERAGRO Trading s.r.o. ještě dnes.