Administrativní pracovnice/pracovník
Informace
Do fajn kolektivu provozních v Gastro úseku přijmeme posilu na administrativní výpomoc. Jedná se o práci na počítači v interním systému a skladovém hospodářství, objednávání zboží po telefonu a administrativa spojená s chodem kuchyní (inventura, kontrola skladů, přehledy objednávek, administrativní podpora týmu, přehled o vyskladňování zboží apod.) Vše vysvětlíme, naučíme a vzájemně si pomůžeme.
(HPP, nebo DPP dle dohody. Pracovní doba 6-14:30, nebo 7-15:30 - 8,5 hodiny, lze ale i kratší úvazek, vše je možné probrat na osobním setkání)
Co od vás očekáváme
- zkušenost v administrativě a znalost skladového hospodářství je výhodou, nikoli podmínkou
- zkušenost v Gastro provozu ( i na jiné pozici) je výhodou, nikoli podmínkou
- dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita
- schopnost pracovat pečlivě a systematicky
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
Co vám nabízíme
Pracovní smlouvu a stabilní zázemí.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na rekreaci.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice/pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice/pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Poděbrady.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lázně Poděbrady, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Poděbrady - Administrativa
Hledáte brigády v Poděbrady? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.