Administrativní pracovnice / pracovník
Justicia Consulting Ltd.
Náplň práce:
• zajištění chodu kanceláře
• vedení administrativní agendy
• správa dokumentů - objednávky, faktury, platby
• podpora právního a finančního oddělení
• komunikace a jednání s úřady
• pojištění a řešení pojistných událostí
Nabídka: • práci na plný úvazek
• důkladné zaškolení při nástupu do zaměstnání a prostor pro adaptaci v oboru
• příjemné pracovní prostředí
• příspěvek na stavování
• MultiSport karta
Místo práce: Vídeňská 1018/18, Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
Pro bližší informace volejte na tel.: - Jaroslava Parisi.
Požadavky: • min. SŠ vzdělání s maturitou
• silné organizační schopnosti
• vynikající komunikační dovednosti
• svědomitý přístup, důslednost, samostatnost a pečlivost
• flexibilita a proaktivní přístup k plnění úkolů
• schopnost zvládat bezchybně rutinní úkoly v požadovaném čase a kvalitě
• znalost práce na PC
• jazykové znalosti - AJ, NJ - základní znalost
Výhodou:
• praxe
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice / pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice / pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.