Administrativní pracovnice - pracovnice back office (m/ž)
OPTREAL, spol s r. o.
Jsme investorem a zavedeným developerem s pozemky pro rodinné domy, působícím na českém trhu s nemovitostmi od svého založení v roce 1997.
Více informací o společnosti naleznete na www.optreal.cz.
Náplň práce:
• denní administrativa spojená s chodem společnosti (např. zpracování korespondence, elektronické pošty, zajištění potřeb kanceláře)
• správa sociálních sítí a tvorba obsahu, podílení se na marketingu
• administrativní podpora ostatním oddělením
• zajištění podání pro partnery a katastrální úřady vlastním nebo služebním vozem
• komunikace s klienty a partnery
• příprava grafických výstupů (letáky, newslettery, bannery, tištěná reklama)
Nabídka: • stálou práci na plný úvazek
• 5 týdnů dovolené, mobilní telefon, notebook, systém odměn
• práce v příjemném prostředí, pohodový tým
• firemní akce, občerstvení na pracovišti, sickdays
Termín nástupu: leden 2025
Požadavky: • SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy / výhodou zkušenost práce v grafických programech a tvorba obsahu na sociálních sítích
• praxe z oblasti marketingu / administrativě
• organizační schopnosti, pečlivost
• kreativita, grafické cítění a dobrý písemný projev
• znalost práce na PC/Mac - MS Office
• znalost AJ - na komunikativní úrovni
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice - pracovnice back office (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice - pracovnice back office (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.