Administrativní pracovnice (poloviční úvazek pro OZP)
Informace
Do našeho kolektivu hledáme kolegyni, která nám pomůže s každodenním řešením úkolů. Všechny administrativní úkoly jsou spíše jednoduché (zavolat, zapsat, něco menšího zabalit) a se složitějšími Vám vždy někdo z kolegů rád pomůže. Vyžadujeme pečlivost a pořádek. Ideální je být akční člověk :)
Jedná se o chráněné pracovní místo - podmínkou podpisu smlouvy je pobíraní invalidního důchodu.
Pracovní doba je 4 hodiny denně pondělí až pátek. Přesný časový úsek lze přizpůsobit potřebám uchazeče.
Dokážeme nabídnout velmi dobré platové ohodnocení, které naše firma navíc v průběhu času navyšuje a příjemné pracovní prostředí.
Kanceláře máme hned na metru Českomoravská vedle O2 arény.
Na nového uchazeče poměrně spěcháme, tak prosím zašlete Vaše CV a obratem se Vám někdo z kolegů na Vaše telefonní číslo ozve.
Prosím zasílejte CV ideálně s fotografií. Budeme se těšit!
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice (poloviční úvazek pro OZP): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice (poloviční úvazek pro OZP)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BLESK Servis s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa