Administrativní pracovnice – office manager
Informace o pracovním místě
V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesůCo do vás
Očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikaci AI do firemních procesů
• ČJ rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme)
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo částečný úvazek nebo DPP, DPČ
• Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
• Navrhovaná pracovní doba v rozmezí od 8.00-9.00 (lze i dříve) do 15:00-16:00 hod od po.-pát. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - bude upřesněno při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
• Kvalitní personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
• Dle zájmu školení v oblasti digitalizace a AI
• Práce vhodná pro zájemkyně, které hledají rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, pro ženy na MD, pro šikovné a pracovité absolventky, nebo studenty dálkového studia
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FIBRO, spol. s r.o..