Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje
Hledáme kolegyni/kolegu na pozici
administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude
zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady.
Požadujeme pečlivost,
zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou
práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní
znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není
podmínkou).
Nabízíme zázemí společnosti
s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším
vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz, volné víkendy, výši
mzdy po zapracování 28 - 30 000,- Kč hrubého měsíčně s možností dalšího růstu.
Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové
Kontakt: Personální oddělení, tel.: , email:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: AJK CZ s.r.o. Lokalita: Roudnice Pracovní pozice: Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje?
Práce je nabízena v lokalitě Roudnice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AJK CZ s.r.o..