Administrativní pracovnice / Asistentka
O nás
Pro náš tým v zavedené prosperující firmě v oboru stavebnictví hledáme aktivní samostatnou administrativní pracovnici pro back office. Úspěšná kandidátka by měla být dynamická, samostatná, zodpovědná a pozitivně naladěná osobnost.
Náplň práce:
- - administrativní práce ve vnitrofiremním systému
- - administrativní podpora týmu
- - zajištění chodu recepce a kanceláře
- - komunikace se zákazníky a úřady
Co od Vás očekáváme:
- - min. SŠ vzdělání
- - praxe na pozici asistentka nebo jiné obdobné administrativní pozici
- - znalost práce na PC (MS Office)
- - chuť učit se a pracovat na sobě
- - organizační schopnosti
- - zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
- - pečlivost, komunikativnost, samostatnost
- - časová flexibilita
- - řidičský průkaz sk.B
- - AJ výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí ve stabilní společnosti
- příjemné pracovní prostředí a pohodový kolektiv
Benefity
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
Odpovědět na inzerát 8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice / Asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice / Asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Nehvizdy.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 35.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy INTEGRA GROUP s.r.o..