Administrativní pracovnice - asistentka
• Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastních nemovitostí a stavební činností.
• Vyplňování a evidence smluv, zpracování bankovních plateb, vydávání faktur, vedení statistik, evidence provozních informací ve firemní databázi…, rutinní komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nemovitostí) a nájemci a další administrativně technické a organizační činnosti zajišťované z kanceláře společnosti
Nabídka: • Mzda po zapracování: 35.000,- hrubého
• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů
• Služební telefon s neomezeným tarifem
• Důkladné zaškolení, know-how
• Sick Days 4 dny
• Jazykové kurzy
• Případné další volno po dohodě
• Parkování u kanceláře
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)
• Příspěvek na kartu do fitka 50% (po zkušební době)
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
• Nástup ihned
Místo práce:
Kancelář na třídě T.G.M. v Mladé Boleslavi
Kontakt:
Ing. Jan Bobek,
Požadavky: • Velmi dobré organizační schopnosti
• Ukončené středoškolské vzdělání
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Komunikativnost
• Znalost práce s PC – především Word, Excel, elektronická pošta a dobrou orientaci v internetovém prostředí
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme (ale není podmínkou): praxi ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice - asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice - asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.