Administrativní práce na 4 hodiny denně
Informace
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně?
Popis pozice:
Vkládání a kontrola objednávek a dokumentace v informačním systému
Evidence, kontrola a zpracování přijatých faktur
Kontrola podkladů pro finanční oddělení
Zakládaní dokumentů
Zajišťování kancelářských potřeb
Co od vás očekáváme
Profil kandidáta:
Máte předchozí praxi
Dále hledáme pečlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování
Umíte pracovat v Excelu
Jste aktivním řidičem skupiny B (také podmínkou)
Máte proaktivní přístup k práci a týmového ducha
Co vám nabízíme
Stabilní dlouhodobou spolupráci
Práci na ½ úvazek
Zajímavé finanční ohodnocení
Příspěvek na dojíždění
Na nástupu se domluvíme . V případě zájmu zašlete Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře nebo přímo na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Budeme se na Vás těšit!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní práce na 4 hodiny denně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní práce na 4 hodiny denně?
Práce je nabízena v lokalitě Písek.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Buildesign s.r.o..