Administrativní podpora v oddělení námořních přeprav

Dobrovíz

O nás

cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 40 zemích světa. V současnosti má celosvětově přes 4000 zaměstnanců a neustále roste a expanduje.

Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

V současné době hledáme pro naši pobočku v Dobrovízi nového kolegu/kolegyni do námořního oddělení:

Náplň práce:

  • Administrativní podpora týmu
  • Práce s interními systémy
  • Včasné a správné zadávání dat do interních systému
  • Shromažďování přepravních dokumentů
  • Spolupráce na dodání zásilek v souladu s postupy pro jejich doručování
  • Zákaznický servis
  • Tvorba cenových nabídek (reakce na poptávky od zákazníků, ne akvizice)
  • Spolupráce při sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností
  • Fakturace
  • Do budoucna možnost postupu na pozici samostatného disponenta námořních přeprav

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (v oboru doprava/zasilatelství výhodou), vhodné i pro šikovné absolventy
  • MS Office na uživatelské úrovni
  • Praxe v administrativě (alespoň při studiu)
  • AJ min. na mírně pokročilé úrovni
  • Týmového hráče, orientaci na výsledek
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavé finanční ohodnocení a nadstandardní balíček benefitů
  • Zázemí stabilní, rodinné spediční společnosti s dlouholetou historií na trhu
  • Individuální přístup k zaměstnancům
  • HPP na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
  • Předpoklad kariérního růstu
  • Nadstandardní balíček firemních benefitů (13. mzda, 5 týdnů dovolené, měsíční prémie a jiné benefity)
  • Odborné zaškolení a podporu
  • Pracoviště v Dobrovízi

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Detaily o pracovním místě:
Firma: cargo-partner ČR s.r.o.
Lokalita: Dobrovíz
Pracovní pozice: Administrativní podpora v oddělení námořních přeprav
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Facility Director / Key Account Manager
Kladno - 75 000 Kč/měsíc - 85 000 Kč/měsíc
Seřizovač
Kladno - 30 000 Kč - 35 000 Kč
Skladník / řidič VZV
Kladno - 34 100 Kč - 40 000 Kč
Předvánoční brigáda
Kladno - 165 Kč - 175 Kč
Elektrikář (m/ž)
Kladno - 40 000 Kč/měsíc - 46 000 Kč/měsíc
Údržbář výrobních zařízení (m/ž)
Kladno - 40 000 Kč/měsíc - 46 000 Kč/měsíc
Junior Commercial Executive / Junior obchodní specialista
Kladno - 40 000 Kč/měsíc - 48 000 Kč/měsíc
Chladírenský mechanik (Kladno)
Kladno - 45 000 Kč - 70 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní podpora v oddělení námořních přeprav: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oddělení námořních přeprav?

Práce je nabízena v lokalitě Dobrovíz.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy cargo-partner ČR s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v oddělení námořních přeprav ve městě Dobrovíz? Pošlete svůj životopis firmě cargo-partner ČR s.r.o. ještě dnes.
0.6421