Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m)

Praha


Co tě u nás bude bavit


  • budeš administrativní podporou nákupčí
  • svou pečlivost uplatníš při důsledné přípravě materiálů pro obchodní jednání
  • čeká tě tvorba cenových přehledů a cenová a sortimentní porovnání
  • ke tvé agendě bude patřit sortiment masa a čerstvých regionálních výrobků
  • znalosti Excelu využiješ při zpracování dat spojených s agendou dané nákupní oblasti a při kontrole chybných faktur
  • můžeš se těšit na komunikaci s dodavateli i při podpoře úseků operativního nákupu
  • a mnoho jiných administrativních a pestrých ad hoc činností

Co za to dostaneš


  • smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
  • občas budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • již od nástupu 25 dní, za pět let od nástupu 27 dní a za deset let 30 dní dovolené
  • příspěvek na stravování do mzdy
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • reálná možnost kariérního růstu
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
  • vánoční balíček
  • baby balíček při narození dítěte
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • parkování

Jak si tě představujeme


  • domluvíš se bez problémů anglicky nebo německy
  • jsi pečlivá/ý, flexibilní a komunikativní
  • znáš MS Office a nevadí ti práce s excelem a v SAP
  • dokážeš na úkoly nahlížet analyticky i logicky
  • zvládáš pracovat jak samostatně, tak v týmu


Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Kaufland Česká republika v.o.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m)
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní zástupce/zástupkyně
Praha - 40 000 Kč - 45 000 Kč
IT správce/administrátor
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupce (M/Ž)
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Obchodní zástupce - vzduchotechnika
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Sales -Tech Engineer
Praha - 65 000 Kč/měsíc - 85 000 Kč/měsíc
Správce/správkyně poplatků
Praha - 23 000 Kč - 40 000 Kč
Vedoucí obchodní manažer
Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
Tesař / truhlář
Praha - 20 500 Kč - 35 000 Kč
Demand & Supply Planning Specialist
Praha - 50 000 Kč - 100 000 Kč
Další nabídky práce >>>

Práce Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Kaufland Česká republika v.o.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Kaufland Česká republika v.o.s. ještě dnes.
0.5120