Administrativní podpora v oboru bankovnictví
Hledáme administrativní podporu do společnosti zabývající se zpracováním cenných papírů.
* Zpracování pokynů od zákazníků.
* Denní komunikace v angličtině, vyřizování požadavků.
* Přepis dat do systému.
* Kontrola dat a tabulek.
* Práce v oblasti účetnictví, fakturace, bankovnictví – back office.
Nabídka: * Mzda dle zkušeností.
* Stravenkový paušál, 25 dní dovolené.
* Pracoviště Praha 8 - poblíž metra.
* Práce v zavedené mezinárodní společnosti v multikuturním prostředí.
* Nástup možný ihned.
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání nebo zkušenosti v bankovnictví/financích.
* Nutná komunikativní angličtina (B1/B2) a ideálně i českého jazyka.
* Zkušenosti s MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook).
* Analytické myšlení.
* Pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti.
* Ochota pracovat příležitostně přesčas.
* Zaslání CV v anglické modifikaci.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..