💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní podpora týmu (i part-time)

Praha

O nás

Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).

Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.

    Administrativní podpora týmu (i part-time)

    Vaše role bude zejména o:

    • Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
    • Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
    • Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
    • Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
    • Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
    • Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů

    Co od Vás očekáváme:

    Koho hledáme:

    • Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
    • Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
    • Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
    • Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
    • Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme

    Co Vám můžeme nabídnout:

    Můžete se těšit na:

    • Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí
    • Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku)
    • Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let
    • Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát
    • Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce

    Detaily o pracovním místě:
    Firma: Oldřich Turner
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora týmu (i part-time)
    Směnnost práce parttime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 170 – 210 Kč / hod
    Nabídka přidána: 30. 9. 2024
    Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát    21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

    💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

    💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

    Zajímavé nabídky práce v okolí:
    KONSTRUKTÉR - PART TIME
    Praha - AC Jobs, s.r.o.
    Konstruktér - part time
    Praha - Advantage Consulting, s.r.o.
    Konstruktér - part time
    Praha - Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
    Full-time Administrative assistant
    Praha - PHARMA NORD PRAHA s.r.o.
    Sales Manager (m/ž)
    Praha - ŠKODA DIGITAL
    Senior Information Security Analyst
    Praha - DHL Information Services
    Python programátor/ka pro DevOps tým
    Praha - Generali Česká pojišťovna
    Software Analyst
    Praha - ITIS Holding a.s.
    CRM Specialist
    Praha - British American Tobacco
    Area Manager
    Praha - Digiteq Automotive
    MOBILNÍ TECHNIK/ČKA LIKVIDACE - PRAHA
    Praha - Generali Česká pojišťovna
    TRIBE AGILE COACH
    Praha - Raiffeisenbank
    IT Administrator
    Praha - BNP Paribas Cardif
    PPC Specialist
    Praha - Zásilkovna
    PORADCE NA POBOČCE V RAKOVNÍKU (HPP)
    Praha - Generali Česká pojišťovna
    Podívejte se na další nabídky práce

    Práce Administrativní podpora týmu (i part-time): Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora týmu (i part-time)?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

    Nabízená mzda je 170 – 210 Kč / hod.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy Oldřich Turner.

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora týmu (i part-time) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Oldřich Turner ještě dnes.