Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika
* Administrativní podpora celého retailového oddělení – sítě čerpacích stanic a area manažerů
* Každodenní provozní podpora pro partnery (ČS), správa dat, zásob, koordinace jejich požadavků
* Podpora managementu ve všech administrativních a back office procesech
* Správa zákaznických stížností
* Zpracování objednávek pohonných hmot a fakturace
* Vypracování ad – hoc zpráv a analýz, podpora při procesu auditu
* Budete klíčovým uživatelem pro IT nástroje odpovědné za podporu retailu
* Součástí pozice je i testování nastavení platebních terminálů na čerpacích stanicích
Nabídka: * 5 týdnů dovolené
* Roční performance bonus
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Medidal care program - firemní partneři - zdravotní péče
* Příspěvek na pracovní výročí, příspěvek při narození dítěte
* Jazykové kurzy AJ
* Flexibilní začátek / konec pracovní doby a home office dny
* Zázemí nadnárodní společnosti
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis v českém a anglickém jazyce. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech.
Těším se na Vaše reakce.
Požadavky: * VŠ vzdělání, ekonomické nebo obchodní zaměření výhodou
* Nutná praxe alespoň 3 roky na obdobné pozici v retailu
* Český jazyk - rodilý mluvčí, AJ plynně slovem i písmem
* Vynikající znalost MS Office (Excel, Power Point, Word) + SAP výhodou
* Výborné komunikační dovednosti a pozitivní vztah k IT a technice
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 70000.00 Kč za měsíc.