Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika
* Administrativní podpora celého retailového oddělení – sítě čerpacích stanic a area manažerů * Každodenní provozní podpora pro partnery (ČS), správa dat, zásob, koordinace jejich požadavků * Podpora managementu ve všech administrativních a back office procesech * Správa zákaznických stížností * Zpracování objednávek pohonných hmot a fakturace * Vypracování ad – hoc zpráv a analýz, podpora při procesu auditu * Budete klíčovým uživatelem pro IT nástroje odpovědné za podporu retailu * Souč
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora retailu - OMV Česká republika ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Trenkwalder a.s. ještě dnes.