Administrativní podpora/recepční
O nás
Na centrálu firmy NEW YORKER CZ (Lidická, Brno), hledáme nového kolegu nebo novou kolegyni na pozici:
Administrativní podpora/recepční
Náplň práce:
- Objednávky poukazů a kancelářských potřeb pro naše prodejny a centrálu.
- Zajištění chodu recepce.
- Vyřizování objednávek a evidence ubytování zaměstnanců na služebních cestách.
- Evidence a vyřizování pošty.
- Další administrativní činnosti dle potřeby. :)
Co od Vás očekáváme:
- Bude Vám vyhovovat pevná pracovní doba 12:00 – 16:00hod. každý všední den.
- Umíte pracovat s MS Office – Word, Excel, Outlook.
- Máte příjemné vystupování, jste zodpovědná/ý a spolehlivá/ý.
- Vhodné i pro studenty VŠ.
- Výhodou Vám bude znalost němčiny nebo angličtiny.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zaměstnání na 0,5 úvazek v moderních kancelářích v centru Brna.
- Milý kolektiv a neformální prostředí.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Příspěvek na stravování, slevu na firemní produkty.
- Nástup možný ihned.
Zaujali jsme Vás? Zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědníku. Zpětnou vazbu očekávejte do dvou týdnů. Těšíme se na Vaše odpovědi!
Benefity
- Dovolená navíc
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát 13 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora/recepční: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora/recepční?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NEW YORKER CZ, s.r.o..