Administrativní podpora recepce v advokátní kanceláři
Informace
Na naší pražskou pobočku hledáme posilu na pozici Administrativní podpora recepce, která bude pozitivně naladěná, flexibilní a má ráda ve věcech pořádek.
Pracovní náplň:
-> Zajištění plynulého chodu recepce
-> Evidence příchozí a odchozí korespondence
-> Organizace schůzek, meetingů apod.
-> Administrativní podpora týmu
-> Digitalizace archivních dokumentů
-> Asistence při firemních akcích
Co od vás očekáváme
-> Znalost angličtiny slovem i písmem (alespoň mírně pokročilý)
-> Pečlivost a komunikační dovednosti - ty jsou pro nás klíčové
-> Schopnost samostatně plnit zadané úkoly
-> Aktivní a pozitivní přístup k plnění úkolů
-> Časovou flexibilitu
Co vám nabízíme
-> Odpovídající finanční ohodnocení
-> Možnost získat praktické zkušenosti z chodu advokátní kanceláře
-> Práci pouze ve všední dny (nepracujeme o víkendech a svátcích)
-> Podporu zkušených kolegů
-> Příjemné pracovní prostředí v historické budově v centru Prahy
-> Chill-out zónu se špičkovým kávovarem a Xboxem
-> Občerstvení na pracovišti – perlivé/neperlivé a ochucené vody, čaje, džusy atd.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora recepce v advokátní kanceláři: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora recepce v advokátní kanceláři?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PETERKA & PARTNERS advokátní kancelář s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.