Administrativní podpora provozu M/Ž - Praha 7 - 30 000- 35 000 Kč/ měsíc
Informace
•Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení
•Kontrola a evidence docházky zaměstnanců
•Komunikace s manažery jednotlivých provozů
•Zadávání volných pracovních pozic na internetové portály, třídění životopisů
•Komunikace s kandidáty po telefonu/ kontaktování uchazečů
•Pracovní doba 6-8 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody
Co od vás očekáváme
•Trestní bezúhonnost
•Zdravotní způsobilost
•Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
•Týmová spolupráce a srozumitelná komunikace
•Znalosti a zkušenosti s personalistikou výhodou
•Uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word)
Co vám nabízíme
• Mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
• Možnost kariérního růstu
• Příjemné zázemí v sídle společnosti
• Stabilní zaměstnání v perspektivní společnosti
• Práci na HPP, DPP, vhodné i pro OZP
•Benefity: VIP club Datart, ČSOB zvýhodněný zaměstnanecký balíček
•Nástup: ihned
Skupina PROTECTON
Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat od Po-Pá v čase 7:00 - 15:30
Více informací o společnosti najdete na našem webu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora provozu M/Ž - Praha 7 - 30 000- 35 000 Kč/ měsíc: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora provozu M/Ž - Praha 7 - 30 000- 35 000 Kč/ měsíc?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Protecton, s.r.o..