💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní podpora prodejny / pokladní (A1135)

Hradec Kralove, Hradec Králové

Popis

Toužíš po práci u mezinárodní expandující společnosti?
Přidej se k XXXLutz!


  • Koordinace terminů pro příjem zboží a služeb pro zákazníky.
  • Organizace administrativní agendy vedoucího kanceláře.
  • Zpracovávání dokladů.
  • Zajištění objednávek kancelářských potřeb.
  • Mailová a systémová komunikace s dodavateli.
  • Práce s pokladním systémem i programy pro prodejní sortiment.
  • Markování přes dotykovou obrazovku a zajištění plynulého chodu pokladny.
  • Příprava E-shopové dokumentace pro výdej.
  • Zpracování pokladních knih.
  • Kooperace s kolegy z obchodního domu i skladu.

Požadujeme

  • Zakládáš si na své zodpovědnosti, pečlivosti a nechybí Ti samostatnost a logické smýšlení?
  • Máš jakoukoliv zkušenost v organizaci administrativních činností a sytém, pořádek Tě těší?
  • Základy MS Office je pro Tebe dovednost, která je spíše standardem než požadavkem?
  • Jsi komunikativní a vyzařuje z Tebe vstřícnost?
  • Ne každý zákazník opětuje úsměv. Nestandardní situace řešíš s lehkostí a humorem?
  • Těšilo by Tě, hrát klíčovou roli u zákazníka na závěr nákupu a tak sám tvořit značku XXXLutz?

Nabízíme

  • Jistotu mezinárodní společnosti.
  • Týmový kolektiv a fair play je u nás samozřejmostí.
  • Propracovaný systém vzdělávání a možnost kariérního růstu.
  • Stravenkový paušál a výhodné ceny v restauracích XXXLutz.
  • Nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu.
  • Nástup možný okamžitě.
  • Náhled i do jiných činností, nejde o stereotyp na pokladně.
  • Speciální podmínky na prodejní sortiment.
  • Zvýhodněné mobilní tarify a slevy na mobilní zařízení.
  • Slevy na pohonné hmoty i pro soukromé účely.
  • Odměna za nového zaměstnance.
  • Až týden dovolené navíc.


Vzbudili jsme Tvůj zájem?
Kontaktuj nás a zajisti si své místo na červené židli!
XXXLutz, ten s tou červenou židlí.

Detaily o pracovním místě:
Firma: XXXLutz
Lokalita: Hradec Králové
Pracovní pozice: Administrativní podpora prodejny / pokladní (A1135)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
OBSLUHA POKLADNY HRADEC KRÁLOVÉ
Hradec Králové - Thompson Personnel Management CZ s.r.o.
Vedoucí nástrojárny
Hradec Králové - 70 000 Kč - 80 000 Kč
Energetik společnosti
Hradec Králové - 48 000 Kč - 52 000 Kč
Skladník
Hradec Králové - 26 000 Kč - 30 000 Kč
Operátor/ka CNC
Hradec Králové - 48 000 Kč - 55 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní podpora prodejny / pokladní (A1135): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora prodejny / pokladní (A1135)?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy XXXLutz.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora prodejny / pokladní (A1135) ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě XXXLutz ještě dnes.