Administrativní podpora prodeje

Prague 14, Praha

Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás! Hledáme pro svého významného klienta zkušené osobnosti, které : - Mají zájem dělat práci, která je bude bavit. - Chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně. Jedná se o práci pro společnost, která je jedničkou ve svém oboru. Zabývají se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku. u!Co bude Vaší náplní práce:Kompletní správa zákaznických objednávek od jejich zadání až po dodání, včetně zajištění souladu se smluvními podmínkamiSpolupráce s odděleními jako prodej, logistika a finance za účelem optimalizace procesů a řešení případných problémůEvidence zákaznických dat, pravidelné aktualizace a efektivní komunikace o stavu objednávekAdministrativní podpora týmu projektového řízení, zpracování faktur a sledování platebPožadujeme:SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměřeníAlespoň 1–2 roky praxe na obdobné poziciAktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)Zkušenost s komunikací se zákazníky a orientace v ERP systémech (Oracle výhodou)Pečlivost, samostatnost a schopnost organizovat si práciVynikající komunikační a organizační dovednostiZnalost práce v MS OfficeNabízíme:Zajímavou a kreativní práci ve stabilní zahraniční společnostiMožnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu5 týdnů dovolené 13. plat Flexibilní pracovní dobu Stravenky/příspěvek na dopravu a další benefity Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek

Detaily o pracovním místě:
Firma: People Consulting s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní podpora prodeje
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 9. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Cyber Security Expert
Praha - BNP Paribas Cardif
Elektrikář/Technik elektroúdržby
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
ALM Portfolio manager
Praha - Česká spořitelna
Servisní technik
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Manipulant zavazadel na letišti
Praha - ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
Elektrikář / technik Praha
Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
Prodejce - Praha - Štěrboholy
Praha - 30 000 Kč - 45 000 Kč
Vedoucí obchodní manažer
Praha - 30 780 Kč - 45 420 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní podpora prodeje: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora prodeje?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy People Consulting s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora prodeje ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě People Consulting s.r.o. ještě dnes.
0.6119