Administrativní podpora prodeje
Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás! Hledáme pro svého významného klienta zkušené osobnosti, které : - Mají zájem dělat práci, která je bude bavit. - Chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně. Jedná se o práci pro společnost, která je jedničkou ve svém oboru. Zabývají se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku. u!Co bude Vaší náplní práce:Kompletní správa zákaznických objednávek od jejich zadání až po dodání, včetně zajištění souladu se smluvními podmínkamiSpolupráce s odděleními jako prodej, logistika a finance za účelem optimalizace procesů a řešení případných problémůEvidence zákaznických dat, pravidelné aktualizace a efektivní komunikace o stavu objednávekAdministrativní podpora týmu projektového řízení, zpracování faktur a sledování platebPožadujeme:SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměřeníAlespoň 1–2 roky praxe na obdobné poziciAktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)Zkušenost s komunikací se zákazníky a orientace v ERP systémech (Oracle výhodou)Pečlivost, samostatnost a schopnost organizovat si práciVynikající komunikační a organizační dovednostiZnalost práce v MS OfficeNabízíme:Zajímavou a kreativní práci ve stabilní zahraniční společnostiMožnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu5 týdnů dovolené 13. plat Flexibilní pracovní dobu Stravenky/příspěvek na dopravu a další benefity Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora prodeje: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora prodeje?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy People Consulting s.r.o..