Administrativní podpora procurementu s němčinou
V našem centru sdílených služeb Siemens hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpory procurementu. Jedná se zejména o administrativní práci, při budete na dálku podporovat Siemens kolegy v Německu. Kancelář přitom budete mít v jedné z našich lokalit v Praze nebo Ostravě, přičemž využívání home office po zaškolení 3 dny v týdnu je u nás samozřejmostí.Jelikož se jedná o podporu týmu v Německu, tak se u nás neobejdete bez výborné znalosti německého jazyka, který budete využívat na denní bázi. Znalost anglického jazyka je výhodou. Hledáme seniornější profil se zkušenostmi v administrativě či ideálně na obdobné pozici. Člověk na této pozici by měl být schopen pracovat samostatně, pečlivě, být asertivní a mít výborné komunikační dovednosti.Co bude náplní Vaší práce? * vytváření objednávek a práce s SAP * administrativní podpora v oblasti nákupu * pravidelná komunikace a písemná korespondence s kolegy a klienty v němčině * práce s MS Office, zejména MS Teams, Excel, Power Point a dalšími nástroji (Sharepoint, Conceptboard) * organizace a plánování schůzek včetně rezervace místností, komunikace s organizátory, příprava podkladů včetně zajištění občerstvení * podpora při pořádání pracovních cest (zajišťování hotelů a víz), obchodních večeří, školení a workshopů * další ad-hoc aktivityCo Vám můžeme nabídnout navíc kromě příjemného kolektivu:Více času na odpočinek * Až 33 dní volna (5 týdnů dovolené + až 8 dní z benefitního rozpočtu). * Možnost neplaceného volna pro odpočinek nebo cestování.Flexibilita a home office * Flexibilní pracovní doba a možnost home-office s příspěvkem na jeho náklady.Individuální rozpočet benefity * Individuální rozpočet ve výši min. 24 000 Kč na nákup vybraných benefitů z oblastí finance, pohoda a zdraví.Moje finance * Příspěvek na penzijní a/nebo životní pojištění a/nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt) z benefitního rozpočtu. * Zaměstnanecký akciový program – podílejte se na úspěchu firmy.Moje pohoda * Systém Cafeterie z benefitního rozpočtu. * E-stravenky * Firemní školka v Praze a Ostravě pro podporu rodičů. * Zvýhodněné nabídky pro zaměstnance.Moje zdraví * Výhodná MultiSport karta. * Možnost nadstandardní zdravotní péče a krizová podpora (např. psycholog).## Benefits- Bonusy/prémie- Příspěvek na dovolenou- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Firemní školka- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas- Příspěvek na vzdělání- Možnost občasné práce z domova- Firemní akce- Dovolená více než 5 týdnů
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora procurementu s němčinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora procurementu s němčinou?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Siemens.