Administrativní podpora procurementu s němčinou
Popis pozice
V našem centru sdílených služeb Siemens hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpory procurementu. Jedná se zejména o administrativní práci, při budete na dálku podporovat Siemens kolegy v Německu. Kancelář přitom budete mít v jedné z našich lokalit v Praze nebo Ostravě, přičemž využívání home office po zaškolení 3 dny v týdnu je u nás samozřejmostí.
Jelikož se jedná o podporu týmu v Německu, tak se u nás neobejdete bez výborné znalosti německého jazyka, který budete využívat na denní bázi. Znalost anglického jazyka je výhodou. Hledáme seniornější profil se zkušenostmi v administrativě či ideálně na obdobné pozici. Člověk na této pozici by měl být schopen pracovat samostatně, pečlivě, být asertivní a mít výborné komunikační dovednosti.
Co bude náplní Vaší práce?
* vytváření objednávek a práce s SAP
* administrativní podpora v oblasti nákupu
* pravidelná komunikace a písemná korespondence s kolegy a klienty v němčině
* práce s MS Office, zejména MS Teams, Excel, Power Point a dalšími nástroji (Sharepoint, Conceptboard)
* organizace a plánování schůzek včetně rezervace místností, komunikace s organizátory, příprava podkladů včetně zajištění občerstvení
* podpora při pořádání pracovních cest (zajišťování hotelů a víz), obchodních večeří, školení a workshopů
* další ad-hoc aktivity
Co Vám můžeme nabídnout navíc kromě příjemného kolektivu:
Více času na odpočinek
* Až 33 dní volna (5 týdnů dovolené + až 8 dní z benefitního rozpočtu).
* Možnost neplaceného volna pro odpočinek nebo cestování.
Flexibilita a home office
* Flexibilní pracovní doba a možnost home-office s příspěvkem na jeho náklady.
Individuální rozpočet benefity
* Individuální rozpočet ve výši min. 24 000 Kč na nákup vybraných benefitů z oblastí finance, pohoda a zdraví.
Moje finance
* Příspěvek na penzijní a/nebo životní pojištění a/nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt) z benefitního rozpočtu.
* Zaměstnanecký akciový program – podílejte se na úspěchu firmy.
Moje pohoda
* Systém Cafeterie z benefitního rozpočtu.
* E-stravenky
* Firemní školka v Praze a Ostravě pro podporu rodičů.
* Zvýhodněné nabídky pro zaměstnance.
Moje zdraví
* Výhodná MultiSport karta.
* Možnost nadstandardní zdravotní péče a krizová podpora (např. psycholog).
## Benefits
- Bonusy/prémie
- Příspěvek na dovolenou
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy, školení
- Kafetérie
- Firemní školka
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Příspěvek na vzdělání
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce
- Dovolená více než 5 týdnů
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora procurementu s němčinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora procurementu s němčinou?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Siemens.