💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní podpora - procurement (ž/m)

Prague, Praha

Co tě u nás bude bavit

  • budeš mít na starosti zpracování cenových nabídek a vystavování SAP objednávek
  • čeká tě zpracování výběrových řízení
  • budeš mít možnost se účastnit obchodních vyjednávání
  • analytické schopnosti využiješ při kalkulacích nákladových/výnosových rozpočtů
  • pečlivost se ti bude hodit při analýze segmentů trhu a správě kmenových dat
  • bude tě to u nás bavit zejména pokud jsi technicky zaměřená/ý a máš zkušenosti s facility managementem


Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
  • po zapracování budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • za poctivou práci dostaneš až 27 dní dovolené
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • příspěvek na stravování do mzdy
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
  • vánoční balíček
  • baby balíček při narození dítěte
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • kanceláře na centrále Praha - Vypich, možnost parkování
  • pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat


Jak si tě představujeme

  • pokud jsi absolvent po škole, tak to vůbec nevadí - vše tě naučíme, technické/ekonomické zaměření velkou výhodou
  • umíš pracovat v Excelu s kontingenčními tabulkami, funkcí svyhledat – čeká tě každodenní práce s velkým objemem dat
  • dokážeš fungovat samostatně a orientuješ se v právním řádu ČR
  • máš čistý trestní rejstřík


Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.


Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování

Detaily o pracovním místě:
Firma: Kaufland Česká republika v.o.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní podpora - procurement (ž/m)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Procurement Manager
Praha - Grafton Recruitment
Procurement Manager
Praha - British American Tobacco
Junior Boomi Developer
Praha - NNIT Czech Republic
Sales Controller
Praha - Nestlé Česko
Hledáme nadějné nové bankéře/bankéřky ve Zlíně
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
DevOps Engineer
Praha - NNIT Czech Republic
OBCHODNÍK Praha
Praha - Vekra s.r.o.
Junior Data Engineer
Praha - Publicis Groupe CZ
Senior Java Developer
Praha - DHL Information Services
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní podpora - procurement (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora - procurement (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Kaufland Česká republika v.o.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora - procurement (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Kaufland Česká republika v.o.s. ještě dnes.