Administrativní podpora pro úsek dopravy
O nás
RegioJet a.s. je synonymem moderního stylu cestování s důrazem na komfort, kvalitu a bezpečnost za výhodných cenových podmínek. Chcete být součástí světa žlutých vlaků? Měňte společně s námi cestování na zážitek!
Náplň práce:
- Zpracování mzdových podkladů pro úsek dopravy a jejich včasné odevzdání.
- Kontrola a oprava podkladů, řešení nesrovnalostí.
- Komunikace s pracovníky dopravy, dispečinkem a dalšími odděleními.
- Zakládání a archivace dokumentů, práce s interními systémy.
- Řešení dotazů ohledně výpočtu mzdy a reklamací.
Co od Vás očekáváme:
- Nebojíte se administrativy.
- Jste precizní, zodpovědní a máte smysl pro detail.
- Máte výborné organizační schopnosti.
- Umíte efektivně komunikovat a pracovat v týmu.
- Jste schopni řešit problémy a zvládáte práci pod tlakem.
- Ovládáte uživatelskou znalost Excelu.
- Máte proaktivní přístup k práci.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemnou pracovní atmosféru a skvělé kolegy.
- Příležitost k seberealizaci.
- Zodpovědnou a různorodou práci v neobvyklém oboru.
- 5 týdnů dovolené.
- Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, slevy na produkty, slevy na produkty od našich partnerů, Multisport karta, interní vzdělávání...).
- Nástup: 1.2.2025
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora pro úsek dopravy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora pro úsek dopravy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy RegioJet a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora pro úsek dopravy ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě RegioJet a.s. ještě dnes.