Informace Pro americkou nadnárodní společnost hledáme administrativní/ho pracovnici/pracovníka se smyslem pro organizaci a detail. Předchozí zkušenost v oblasti HR vítána.
Náplň práce: - Plánování schůzek, - příprava faktur a výkazů výdajů, - vyřizování příchozích hovorů, - práce s důvěrnými dokumenty, - komunikace a spolupráce s interními týmy, - správa každodenních kancelářských úkolů. Co od vás očekáváme - Středoškolské vzdělání, - předchozí praxe v administrativě, - dobrou orientaci v MS Office, - organizační schopnosti, proaktivní a prozákaznický přístup, - samostatnost a pečlivost při plnění úkolů, - reprezentativní vystupování. Co vám nabízíme - Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti, - možnost seberealizace, uplatnění svých znalostí a zkušeností, - zajímavé finanční ohodnocení, - smlouvu na dobu určitou - 1 rok.