Administrativní Podpora Oddělení Správy
**Job ID**:
- 378440**Company**:
- Siemens, s.r.o.**Organization**:
- Siemens Real Estate**Job Family**:
- Real Estate**Experience Level**:
- Early Professional**Full Time / Part Time**:
- Part-time**Remote vs Office**:
- Office/Site only**Contract Type**:
- PermanentHledáme pečlivého/ou a zodpovědného/ou kolegyni/kolegu, která se ujme administrativní podpory oddělení správy nemovitostí v rozsahu 10 - 12 hodin týdně.
**Náplň práce**:
- Administrativní podpora manažera oddělení
- Příprava podkladů a prezentací
- Správa týmových nástrojů
- Komunikace s kolegy napříč společností
**Požadujeme**:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Zkušenosti s vedením administrativy výhodou.
- Aktivní znalost AJ výhodou
**Nabízíme**:
- Příspěvek na stravování ve formě e-stravenek
- Zlevněnou kartu MultiSport
- Nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
- Smlouvu na dobu neurčitou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Podpora Oddělení Správy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Podpora Oddělení Správy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Siemens Mobility.