Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav
•Administrativní a analytické činnosti spojené s oddělením nákupu•Komunikace s dodavateli•Spoluorganizace poptávkových a výběrových řízení •Poskytování podpory pro “nákupní aktivity” ve společnosti•Vystavování objednávek •Příprava a evidence dodavatelských smluv•Odpovědnost za data v interních systémech•Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli •Zázemí velké mezinárodní společnosti•Přátelský kolektiv, který je vždy připraven pomoci•Férové jednání nadřízených•Moder
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora - oddělení nákupu, Praha/Mladá Boleslav?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ATALIAN CZ s.r.o..