Administrativní podpora obchodu - logistika

Praha


O nás

Společnost DNS a.s. je českým distributorem s přidanou hodnotou (Value Added Distributor neboli VAD). Na českém trhu působíme od roku 1997 a od roku 2018 na trhu slovenském. Za tu dobu se DNS vyvinula ve velmi úspěšnou, sebevědomou a finančně stabilní firmu s obratem přesahujícím 3 miliardy korun. Společnost DNS a. s. je členem skupiny eD group. Dodáváme řešení od významných výrobců z oblastí: bezpečnost, datová analytika, servery, datová úložiště, sítová infrastruktura či software.

Náplň práce:

Logistika v DNS není pouze možností, jak dodat objednané zboží, ale je vnímaná jako součást celého projektu. Neřešíme jen objednání, ale ik tomu patří kompletní logistický servis, například projektové dodávky, instalace, stěhování. Slova jako proces/systémové řešení/controlling jsou již součástí každého IT řešení, které pro logistiku připravujeme a počítáme se nimi od začátku. Naši velkou oporou jsou skvělí skladníci, se svými znalostmi o dodávaném zboží a flexibilní doprava, která umí reagovat na naše požadavky obratem.

Činnosti, které pozice obnáší:

  • Administrativní, logistická a podpora obchodního týmu
  • Objednávání a správa objednávek u dodavatelů, komunikace s dodavateli
  • Zpracování faktur od dodavatelů, kontrola dodávek
  • Vyřizování reklamací a nesrovnalostí v dodávkách
  • Zajištění logistiky dle požadavků zákazníka, komunikace se zákazníky
  • Komunikace se skladem, celnicí, přepravními společnostmi

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělávání, i pro absolventy, výhodou praxe z prostředí s vysokou orientací na zákazníka
  • Komunikace v českém jazyce, anglický jazyk na úrovních základní emailové komunikace
  • Aktivní uživatelská znalost MS Office
  • Schopnost nárazově zvládat práci pod tlakem (nutná asertivní a přátelská komunikace)
  • Pečlivost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní prostředí s velkou orientací na rozvoj a inovace
  • Přátelská atmosféra, která je založena na dlouhodobých vztazích jak směr k zákazníkům, tak i zaměstnancům
  • Benefity jako např. volno navíc, příspěvek na penzijní připojištění, multisport kartu, benefitní kartu či příspěvek na stravování, výuka angličtiny
  • Datový tarif a neomezené volání


Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: DNS a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora obchodu - logistika
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 7. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Kompletační dělník
Praha - 25 000 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
Finanční účetní se SAP
Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
IT Manager
Praha - 120 000 Kč - 200 000 Kč
Konzultant/ka pasivní linky
Praha - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Obchodní zástupce (M/Ž)
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Obchodní zástupce Air&Sea
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Psycholog Policejní prezidium ČR
Praha - 28 650 Kč - 42 520 Kč
Samostatná účetní s AJ
Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
Prodejce do stavebnin (M/Ž)
Praha - 35 000 Kč - 39 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní podpora obchodu - logistika: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodu - logistika?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy DNS a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodu - logistika ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě DNS a.s. ještě dnes.
0.2227