Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně
Informace
Zpracování základní administrativy
Vyhotovení cenových nabídek pro zákazníky
Kompletování dokumentace servisních úkonů
Zpracování jednoduchých objednávek od zákazníků
Vyřizování telefonických požadavků od zákazníků
Vyřizování e-mailové komunikace se zákazníky
Součinnost s ostatními odděleními společnosti
Co od vás očekáváme
Dobré komunikační dovednosti
Organizační dovednosti a důslednost při zpracování agendy
Zkušenost se základními kancelářskými programy (Office Word, Excel, Outlook)
Ukončené SŠ vzdělání
Časová flexibilita v rozsahu min. 60 hod. měsíčně
Co vám nabízíme
Práce v kancelářích v prostředí Spielberk office centre
Práce pro prémiovou značku Miele
Zaškolení zkušenějšími kolegy
Občerstvení na pracovišti
Práci na cca 20h týdně s možností flexibility při studiu
Nástup nutný ihned
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: MIELE,spol. s r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 130 - 160 Kč Nabídka přidána: 12. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 130 - 160 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MIELE,spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.