Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně
Informace
Zpracování základní administrativy
Vyhotovení cenových nabídek pro zákazníky
Kompletování dokumentace servisních úkonů
Zpracování jednoduchých objednávek od zákazníků
Vyřizování telefonických požadavků od zákazníků
Vyřizování e-mailové komunikace se zákazníky
Součinnost s ostatními odděleními společnosti
Co od vás očekáváme
Dobré komunikační dovednosti
Organizační dovednosti a důslednost při zpracování agendy
Zkušenost se základními kancelářskými programy (Office Word, Excel, Outlook)
Co vám nabízíme
Práce v kancelářích v prostředí Spielberk office centre
Práce pro prémiovou značku Miele
Zaškolení zkušenějšími kolegy
Občerstvení na pracovišti
Práci na cca 20h týdně s možností flexibility při studiu
Nástup nutný ihned
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora na oddělení Service Back Office - 20h týdně?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 120 - 150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MIELE,spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.