Administrativní podpora (m/ž)
Baví tě komunikace s lidmi, ale prodej není tvá silná stránka? Máme pro tebe skvělou příležitost!
Na business máme obchodní zástupce. Pro zajištění plynulého chodu jejich pracovního dne potřebujeme tebe.
Tvým úkolem bude organizace kalendáře obchodním zástupcům v terénu, domlouvání schůzek se zákazníky. Jedná se o neprodejní pozici.
Nabízíme práci od pondělí do pátku pouze na ranní směny. K dispozici máš své stálé pracovní místo vybavené výpočetní technikou.
Průměrný výdělek je 32.000 – 35.000 Kč.
Pokud chceš být součástí skvělého kolektivu na zákaznickém centru, ozvi se pro další informace.
Těšíme se na tebe.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy O2 Czech Republic a.s..