💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Administrativní podpora (m/ž) - navyšujeme mzdy!
Chceš pracovat v zákaznickém centru, baví tě komunikace s lidmi, ale prodej není tvá silná stránka? Máme pro tebe skvělou příležitost!
Co budeš dělat?
- Domlouvat schůzky pro naše obchodní zástupce.
- Organizovat jejich kalendář.
- Zajišťovat plynulý chod jejich pracovního dne.
Co nabízíme?
- Práci od pondělí do pátku, pouze ranní směny.
- Průměrný výdělek 32.000 – 35.000 Kč.
- Jistotu fixního základu.
Proč právě u nás?
- Budeš součástí přátelského a podporujícího týmu.
- Nabízíme možnost profesního růstu.
- Pracovní prostředí, kde se budeš cítit dobře.
Ozvi se nám pro další informace. Těšíme se na tebe!
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dovolenou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora (m/ž) - navyšujeme mzdy!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora (m/ž) - navyšujeme mzdy!?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy O2 Czech Republic a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora (m/ž) - navyšujeme mzdy! ve městě Ústí nad Labem?
Pošlete svůj životopis firmě O2 Czech Republic a.s. ještě dnes.