Administratívní Podpora Kanceláře
Co bude Vaším úkolem?
- Provozní adminitrativa, pochůzky po úřadech
- Dohled nad plněním termínů
- Administrace zakázek v informačním systému
- Zakládání, kontrola a evidence
Požadujeme:
- SŠ,SOU vzdělání
- Znalost MS Excel, Word
- Pečlivost a smysl pro systémovou práci
- Schopnost týmové spolupráce, spolehlivost a loajalita
- Dobré komunikační dovednosti
Nabízíme:
- Přátelský kolektiv na který se můžete spolehnout
- Práce od pondělí do pátku
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administratívní Podpora Kanceláře: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administratívní Podpora Kanceláře?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kaus Medius, s.r.o..