Administrativní podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP
Náplň práce:
- Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
- Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
- Skenování příloh a následné ukládání k fakturám
- Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování
- Pracovní doba 4 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody
Požadujeme:
- Trestní bezúhonnost
- Zdravotní způsobilost
- Komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost
- Uživatelský znalost práce na PC (základy excelu)
Nabízíme:
- Mzda: 150 Kč/ hod
- Možnost kariérního růstu
- Velké a příjemné zázemí v sídle společnosti
- Stabilní zaměstnání, pravidelná měsíční mzda
- Práci na HPP - poloviční úvazek nebo dle dohody, vhodné i pro OZP
- Benefity: VIP club Datart, ČSOB zvýhodněný zaměstnanecký balíček
Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat od Po-Pá v čase 7:00 - 15:30
Tel. číslo: 606 618 006
E-mail: *****@************
Více informací o společnosti najdete na našem webu
Požadavky
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
29 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150-150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Protecton, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Protecton, s.r.o. ještě dnes.