Administrativní/kancelářský personál
O nás
Online prodej s.r.o. je moderní integrovaná servisní společnost se sídlem v Praze. Společnost je poháněna inovacemi a specializuje se na zprostředkování obchodu, velkoobchod a maloobchod, stejně jako reklamní a mediální služby. Zavázali jsme se poskytovat zákazníkům vynikající služby prostřednictvím efektivních obchodních řešení a přesných tržních strategií.
Ať už se jedná o budování efektivní obchodní sítě nebo plánování kreativních reklamních kampaní, vždy se zaměřujeme na potřeby zákazníků a pomáháme zákazníkům vyniknout na silně konkurenčním trhu. Náš tým využívá profesionální znalosti z oboru a bystré poznatky o trhu k vytvoření udržitelné obchodní hodnoty pro zákazníky.
Náplň práce:
Zodpovědnost za každodenní administrativní záležitosti úřadu.
Pomáhejte při domlouvání schůzek a programů jednání a přípravě materiálů pro jednání.
Zodpovědnost za nákup a řízení zásob kancelářských potřeb.
Pomoc při organizaci vnitrofiremních aktivit a teambuildingových aktivit.
Vyřizovat cestovní zajištění zaměstnanců společnosti.
Poskytovat recepční služby navštěvujícím zákazníkům a partnerům.
Koordinujte tok práce mezi různými odděleními ve firmě.
Co od Vás očekáváme:
Pozornost na detail.
Mějte silný smysl pro zodpovědnost.
Dobré komunikační schopnosti a týmový duch.
Co Vám můžeme nabídnout:
Roční bonusy a výkonnostní pobídky.
Placená roční dovolená a nemocenská.
Pružná pracovní doba.
zdravotní pojištění.
Komplexní možnosti profesního rozvoje a školení.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní/kancelářský personál: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní/kancelářský personál?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45.000 – 60.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Online prodej s.r.o..