Administrativní/kancelářský personál

Prague, Praha

O nás

Online prodej s.r.o. je moderní integrovaná servisní společnost se sídlem v Praze. Společnost je poháněna inovacemi a specializuje se na zprostředkování obchodu, velkoobchod a maloobchod, stejně jako reklamní a mediální služby. Zavázali jsme se poskytovat zákazníkům vynikající služby prostřednictvím efektivních obchodních řešení a přesných tržních strategií.

Ať už se jedná o budování efektivní obchodní sítě nebo plánování kreativních reklamních kampaní, vždy se zaměřujeme na potřeby zákazníků a pomáháme zákazníkům vyniknout na silně konkurenčním trhu. Náš tým využívá profesionální znalosti z oboru a bystré poznatky o trhu k vytvoření udržitelné obchodní hodnoty pro zákazníky.

Náplň práce:

Zodpovědnost za každodenní administrativní záležitosti úřadu.
Pomáhejte při domlouvání schůzek a programů jednání a přípravě materiálů pro jednání.
Zodpovědnost za nákup a řízení zásob kancelářských potřeb.
Pomoc při organizaci vnitrofiremních aktivit a teambuildingových aktivit.
Vyřizovat cestovní zajištění zaměstnanců společnosti.
Poskytovat recepční služby navštěvujícím zákazníkům a partnerům.
Koordinujte tok práce mezi různými odděleními ve firmě.

Co od Vás očekáváme:

Pozornost na detail.
Mějte silný smysl pro zodpovědnost.
Dobré komunikační schopnosti a týmový duch.

Co Vám můžeme nabídnout:

Roční bonusy a výkonnostní pobídky.
Placená roční dovolená a nemocenská.
Pružná pracovní doba.
zdravotní pojištění.
Komplexní možnosti profesního rozvoje a školení.


Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Detaily o pracovním místě:
Firma: Online prodej s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní/kancelářský personál
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 5. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Cyber Security Expert
Praha - BNP Paribas Cardif
Process Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Controller Corporate
Praha - Raiffeisenbank
Asistent/ka člena představenstva
Praha - Asseco Solutions, a. s.
HLEDÁME LEADERA PRO NAŠE POBOČKY
Praha - Generali Česká pojišťovna
Osobní bankéř/ka Brno Triniti (investice + hypotéky)
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
IT Tester
Praha - TV Nova
Manipulant zavazadel na letišti
Praha - ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní/kancelářský personál: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní/kancelářský personál?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Online prodej s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní/kancelářský personál ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Online prodej s.r.o. ještě dnes.
0.5738