Administrativní asistentka - Praha 4
Společnost s mezinárodním působením v oblasti mobility hledá komunikativního a organizovaného specialistu zákaznického servisu, který se připojí k jejich týmu. Pokud máte rádi pracovní pestrost a chcete pracovat ve stabilní společnosti, hledáme právě Vás!
Pracovní doba je od pondělí do pátku, žádné směny.
POPIS POZICE:- Poskytování profesionální služby zákazníkům B2C, telefonicky nebo e-mailem
- Přijetí objednávek, jejich administrace až po fakturaci
- Každodenní komunikace se skladem a logistikou
- Spolupráce sobchodním a finančním oddělením
- Ad hoc úkoly spojené s danou pozicí
PROFIL KANDIDÁTA:
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Proaktivní přístup k řešení problémů
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Znalost MS Excel
- Zkušenost s prací v SAP výhodou – ne podmínkou
- Aktivní znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
NABÍZÍME:
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Kafetérie na pracovišti
- Konkurenční platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Přátelské a podporující pracovní prostředí
- Sleva na firemní výrobky
- Firemní akce
- Kanceláře u metra C
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistentka - Praha 4 : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistentka - Praha 4 ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Zákaznický servis