Administrativní asistentka - Praha 4
Poskytování profesionální služby zákazníkům B2C, telefonicky nebo e-mailem
Přijetí objednávek, jejich administrace až po fakturaci
Každodenní komunikace se skladem a logistikou
Spolupráce s obchodním a finančním oddělením
Ad hoc úkoly spojené s danou pozicí
Nabídka: 5 týdnů dovolené, 3 sick days
Příspěvek na stravování
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie na pracovišti
Konkurenční platové ohodnocení
Flexibilní pracovní doba
Přátelské a podporující pracovní prostředí
Sleva na firemní výrobky
Firemní akce
Kanceláře u metra C
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Společnost s mezinárodním působením v oblasti mobility hledá komunikativního a organizovaného specialistu zákaznického servisu, který se připojí k jejich týmu. Pokud máte rádi pracovní pestrost a chcete pracovat ve stabilní společnosti, hledáme právě Vás!
Pracovní doba je od pondělí do pátku, žádné směny.
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Proaktivní přístup k řešení problémů
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Znalost MS Excel
Zkušenost s prací v SAP výhodou – ne podmínkou
Aktivní znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistentka - Praha 4: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistentka - Praha 4?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..